Reklamation, Fortrydelse, Returvilkår.

Ønger
Selvfølgelig kan I fortryde! Næsten alle produkter kan returneres til TFH inden for 30 dage. Det, der ikke omfattes af fortrydelsesretten, er specialbestilte produkter. Måske levede varen ikke op til dine forventninger, eller du har en anden grund til at returnere den.
Vi beder dig bare om at kontakte os på support@tfhsensory.se (vores kundeservice er placeret i Sverige), så vi kan registrere en returnering og give dig hurtig service i returnhandlingen.

Fragtomkostningerne for returneringer, når der ikke er noget galt med varen, påhvilker dig som kunde. Hvis du har svært ved at arrangere en returnering, hjælper vi dig mod en omkostning, der trækkes fra det beløb, du får tilbage for varen.

Når vi har modtaget varen tilbage, og den er i salgbar stand med original emballage og tilbehør, foretager vi en tilbagebetaling til dig. Hvis varen kommer efter 30 dage, kan vi desværre ikke refundere dig.

Reklamation
Hvis du har brug for at reklamere over et produkt til os, beder vi dig sende en e-mail til support@tfhsensory.se (vores kundeservice er placeret i Sverige), så vi kan kontakte dig og finde den bedste løsning for jer.
Enten sender vi dig en ny produkt eller tager vi den defekte tilbage. Dette afhænger af forskellige aftaler med vores leverandører.

Uafhentede pakker
Sådan kan det ske nogle gange, men desværre er vi nødt til at opkræve dig for fragten, men selvfølgelig får du pengene tilbage for varen.

Oplysninger, vi har brug for, når du reklamerer/returnerer:
Fakturanummer - Kundenummer - Beskrivelse af reklamationssagen - Komplette kontaktoplysninger. 

Vi ønsker, at I skal være tilfredse!